За месец дана се навршава пет година од убиства Зорана Ђинђића. Након пет година судски процес је (ваљда) окончан али оно у шта не треба сумњати је да се они који су били иза кулиса Зорановог убиства сада налазе испред кулиса. Са Велике Сцене Српског Политичког Театра они нас плаше Европом док ми гласамо и вапимо за променом репертоара. Ми бисмо нешто друго ако може!

И тако пре неко вече добих неколико СМС-ова на свом мобилном телефону а сви кажу “Гледај ХРТ1!”. Било ми је чудно јер ја баш и не гледам ТВ а и кад гледам ретко гледам програме на свом матерњем и блиских му језика. Међутим да сам био код куће ово бих сигурно одгледао. Наиме ХРТ1 (Хрватска Радио Телевизија) и њена “Латиница” су имали тему “Зашто је убијeн Зоран Ђинђић?”, нешто о чему РТС (Радио Телевизија Србије) не говори већ пет година (а и кад нешто каже боље да ћути). И зато се ја захваљујем Anselin80 који је емисију поставио на YouTube. Ја ћу поставити делове емисије овде јер мислим да свако ко није видео (а разуме језик) то треба да учини.

1/10

2/10

3/10

4/10

5/10

6/10

7/10

8/10

9/10

10/10